07 Mac 2012

Kembali ke Gelanggang

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Sudah hampir setahun saya duduk diam di bangku simpanan. Mulai awal bulan lalu saya giat kembali. Ya, saya bersorak dan berteriak di tepi gelanggang. Mulai hujung bulan lalu, saya semakin giat. Ah, rupa-rupanya saya sudah masuk ke dalam gelanggang. Mulai awal bulan ini ada tanda menunjukkan saya akan giat seperti hujung tahun 90-an. Eh, saya sudah mula bersilat!

Mudah-mudahan migrain yang sudah melupakan saya tidak akan menjenguk. Berat badan yang sudah mulai turun enam kilo setelah asyik berkebun tidak naik kembali apabila saya leka menghadap papan komputer. Kaki saya yang mula ringan ke surau tidak kembali berat. Jiwa saya yang melekat pada aktiviti masyarakat tidak melayang-layang. Saya memerlukan doa tuan/puan untuk yang baik-baik, khususnya untuk menjadi hambanya-Nya yang terbaik dan apa-apa usaha saya menjadi ibadah.

Maafkan saya. Wallahuaklam. Wassalam.

Tiada ulasan: